Безпечне освітнє середовище
Суспільство очікує від
навчального закладу не лише статусу освітнього ресурсу, а й простору
розвитку та співпраці як усередині, так і з зовнішнім світом. Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та
персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе.
Такі
негативні явища серед молоді, як насильство, булінг, кібербулінг, не можуть не турбувати
громадськість, освітян та батьків. Виникає потреба створити безпечний освітній
простір у закладі освіти, щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу
на особистість несприятливих чинників.
Зважаючи на це, в коледжі, було проведено опитування з
метою вивчення рівня психологічної безпеки освітнього середовища.
До опитування було залучено всіх
учасників освітнього процесу. Це викладачі,
батьки і студенти. Вивчення проводилися
за допомогою методики: «Психологічна безпека освітнього
середовища» автор Баєва, та «Векторна модель
освітнього середовища» автор Ясвін. Результати опитування було заслухано
на нараді при директору, надано рекомендації
щодо подальшої роботи в цьому напрямку.