Безпечне освітнє середовище

    Суспільство очікує від  навчального закладу не лише статусу освітнього ресурсу, а й простору розвитку та співпраці як усередині, так і з зовнішнім світом. Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе.

    Такі негативні явища серед молоді, як насильство, булінг,  кібербулінг, не можуть не турбувати громадськість, освітян та батьків. Виникає потреба створити безпечний освітній простір у закладі освіти, щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу на особистість несприятливих чинників.

    Зважаючи на це, в коледжі, було проведено опитування з метою вивчення  рівня психологічної  безпеки  освітнього середовища.  До опитування було  залучено всіх учасників освітнього процесу. Це викладачі,  батьки  і  студенти. Вивчення   проводилися  за  допомогою  методики: «Психологічна безпека освітнього середовища» автор Баєва, та «Векторна  модель  освітнього середовища» автор Ясвін.  Результати опитування було заслухано на нараді при директору,  надано рекомендації щодо подальшої роботи в  цьому напрямку.















Немає коментарів:

Дописати коментар