Безпечне освітнє середовище
Суспільство очікує від навчального закладу не лише статусу освітнього ресурсу, а й простору розвитку та співпраці як усередині, так і з зовнішнім світом. Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе.
Такі негативні явища серед молоді, як насильство, булінг, кібербулінг, не можуть не турбувати громадськість, освітян та батьків. Виникає потреба створити безпечний освітній простір у закладі освіти, щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу на особистість несприятливих чинників.
Зважаючи на це, в коледжі, було проведено опитування з метою вивчення рівня психологічної безпеки освітнього середовища. До опитування було залучено всіх учасників освітнього процесу. Це викладачі, батьки і студенти. Вивчення проводилися за допомогою методики: «Психологічна безпека освітнього середовища» автор Баєва, та «Векторна модель освітнього середовища» автор Ясвін. Результати опитування було заслухано на нараді при директору, надано рекомендації щодо подальшої роботи в цьому напрямку.
Немає коментарів:
Дописати коментар