Психологічна підготовка до ЗНО

  Зовнішнє незалежне оцінювання відрізняється від звичної форми перевірки знань, тому проблема психологічної підготовки до ЗНО набуває особливої актуальності. Сьогодні на занятті,  працюючи у групах, студенти зазначили шляхи підготовки до ЗНО.

 

1 грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом та порозуміння з ВІЛ-позитивними людьми

Про проблему ВІЛ/СНІДу має знати кожна людина. Щоб не стати жертвою ВІЛ потрібно знати, як уберегтися від інфекції.

Під час заходу «Подумай про майбутнє – обери життя!» студентів коледжу було поінформовано  щодо  питання ВІЛ/СНІДу,  історії  його  виникнення,  проявів, шляхів передачі та методів  профілактики  даного  інфікування. 

       Пам’ятайте, ваше життя у ваших руках. Зробіть усе можливе, щоб проблема ВІЛ/СНІДу не завадила вашому майбутньому.


 

Всеукраїнська акція  «16 днів проти насильства»

В  рамках  даної  акції  для студентів І курсу проходив просвітницький  захід « Молодь України - за життя без насильства!»  Під  час заходу зверталася увага  студентів  на такі поняття,  як: «булінг», «кібербулінг», наслідки, які  несуть за  собою вчинення даних правопорушень. 

Студентів було ознайомлено  з проявами насильства, його  видами (фізичне, психологічне, сексуальне та економічне).  Надано  інформацію  про  те,  як    поводити  себе  в  непередбачуваних  ситуаціях,  в які служби  звертатися за допомогою   при   насильницьких    діях  проти   них  самих  та  проти  їх  знайомих,  товаришів. 




 

Толерантність – врятує  світ!

Під час  години спілкування  студенти з’ясували,  що несе в собі поняття «толерантність»,  яке значення має для різних народів світу. Після проведення  вправи «Витинанка» відзначили, що навіть якщо інструкція  для всіх є однаковою, кожен завдання сприймає і виконує  по-різному.  Це призводить до розуміння, того що так відбувається і в житті, на одну і ту ж проблему, ситуацію у кожної людини може бути своя думка, кожна людина відреагує  по-різному.

Студенти  висловлювали свої думки щодо  комфортного, гармонійного співіснування в колективі, пропонували  формули толерантного спілкування, підготували добірку влучних висловів видатних діячів світу щодо даного питання.


  

 

Безпечне освітнє середовище

    Суспільство очікує від  навчального закладу не лише статусу освітнього ресурсу, а й простору розвитку та співпраці як усередині, так і з зовнішнім світом. Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе.

    Такі негативні явища серед молоді, як насильство, булінг,  кібербулінг, не можуть не турбувати громадськість, освітян та батьків. Виникає потреба створити безпечний освітній простір у закладі освіти, щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу на особистість несприятливих чинників.

    Зважаючи на це, в коледжі, було проведено опитування з метою вивчення  рівня психологічної  безпеки  освітнього середовища.  До опитування було  залучено всіх учасників освітнього процесу. Це викладачі,  батьки  і  студенти. Вивчення   проводилися  за  допомогою  методики: «Психологічна безпека освітнього середовища» автор Баєва, та «Векторна  модель  освітнього середовища» автор Ясвін.  Результати опитування було заслухано на нараді при директору,  надано рекомендації щодо подальшої роботи в  цьому напрямку.



 Зупинимо булінг разом!

    На занятті студенти намагалися  розібратися з причинами поведінки учасників насильства, обговорювали певні ситуації, разом шукали шляхи захисту та виходу зі складних ситуацій.

 

Адаптація першокурсників

У  групах  нового  набору  було проведено тренінгові заняття з метою сприяння психологічній ада­птації першокурсників, створення умов для знайомства, встановлення емоційних контактів, згуртування студентських колективів,  розвитку  навичок  спілкування.