Перша  психологічна допомога

в умовах воєнного стану

     Як надавати першу психологічну допомогу? Алгоритм дій у надзвичайних ситуаціях. Екстрена психологічна допомога при гострому стресовому стані (ГСР). Дані питання було розглянуто під час сьогоднішньої наради.  Так, як в умовах воєнного часу, дуже важливо, знати та вміти правильно надавати першу допомогу рідним, близьким, оточуючим людям.


Створення безпечного освітнього середовища вільного від будь яких форм насильства та дискримінації

Під час педагогічної ради ми розглянули нормативно – правові документи, якими керується навчальний заклад, щодо протидії  насильству та дискримінації за будь якою ознакою, розглянули алгоритм дії педагогічних працівників у разі виявлення ознак чи фактів, що можуть вказувати на вчинення насильства щодо дитини.  З’ясували, які заходи сприятимуть попередженню насильства серед студентської молоді та намітили шляхи подальшої роботи щодо даного питання.  


Психологічна підготовка до ЗНО

  Зовнішнє незалежне оцінювання відрізняється від звичної форми перевірки знань, тому проблема психологічної підготовки до ЗНО набуває особливої актуальності. Сьогодні на занятті,  працюючи у групах, студенти зазначили шляхи підготовки до ЗНО.

 

1 грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом та порозуміння з ВІЛ-позитивними людьми

Про проблему ВІЛ/СНІДу має знати кожна людина. Щоб не стати жертвою ВІЛ потрібно знати, як уберегтися від інфекції.

Під час заходу «Подумай про майбутнє – обери життя!» студентів коледжу було поінформовано  щодо  питання ВІЛ/СНІДу,  історії  його  виникнення,  проявів, шляхів передачі та методів  профілактики  даного  інфікування. 

       Пам’ятайте, ваше життя у ваших руках. Зробіть усе можливе, щоб проблема ВІЛ/СНІДу не завадила вашому майбутньому.


 

Всеукраїнська акція  «16 днів проти насильства»

В  рамках  даної  акції  для студентів І курсу проходив просвітницький  захід « Молодь України - за життя без насильства!»  Під  час заходу зверталася увага  студентів  на такі поняття,  як: «булінг», «кібербулінг», наслідки, які  несуть за  собою вчинення даних правопорушень. 

Студентів було ознайомлено  з проявами насильства, його  видами (фізичне, психологічне, сексуальне та економічне).  Надано  інформацію  про  те,  як    поводити  себе  в  непередбачуваних  ситуаціях,  в які служби  звертатися за допомогою   при   насильницьких    діях  проти   них  самих  та  проти  їх  знайомих,  товаришів. 




 

Толерантність – врятує  світ!

Під час  години спілкування  студенти з’ясували,  що несе в собі поняття «толерантність»,  яке значення має для різних народів світу. Після проведення  вправи «Витинанка» відзначили, що навіть якщо інструкція  для всіх є однаковою, кожен завдання сприймає і виконує  по-різному.  Це призводить до розуміння, того що так відбувається і в житті, на одну і ту ж проблему, ситуацію у кожної людини може бути своя думка, кожна людина відреагує  по-різному.

Студенти  висловлювали свої думки щодо  комфортного, гармонійного співіснування в колективі, пропонували  формули толерантного спілкування, підготували добірку влучних висловів видатних діячів світу щодо даного питання.


  

 

Безпечне освітнє середовище

    Суспільство очікує від  навчального закладу не лише статусу освітнього ресурсу, а й простору розвитку та співпраці як усередині, так і з зовнішнім світом. Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе.

    Такі негативні явища серед молоді, як насильство, булінг,  кібербулінг, не можуть не турбувати громадськість, освітян та батьків. Виникає потреба створити безпечний освітній простір у закладі освіти, щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу на особистість несприятливих чинників.

    Зважаючи на це, в коледжі, було проведено опитування з метою вивчення  рівня психологічної  безпеки  освітнього середовища.  До опитування було  залучено всіх учасників освітнього процесу. Це викладачі,  батьки  і  студенти. Вивчення   проводилися  за  допомогою  методики: «Психологічна безпека освітнього середовища» автор Баєва, та «Векторна  модель  освітнього середовища» автор Ясвін.  Результати опитування було заслухано на нараді при директору,  надано рекомендації щодо подальшої роботи в  цьому напрямку.